9 Şubat 2009 Pazartesi

Janus

Kader tesadüflerin uyumudur ya da biz mi uyduruyoruz ki ? Kadınlar falcılara gidip zaten bildikleri şeyi dinlemeye ne de çok bayılırlar. -- İşte bildi, her şeyi bildii bildi nidalarıyla birlikte.. E zaten sen de biliyorsun ne diye bu kadar çaba? Konuşarak ve dinleyerek unuttuklarını sandıkları için olabilir. Neyse konu şimdi bu değil. Bundan üç sene evvel bir dilbilim dersimiz olmuştu. Sınava hazırlanırken şöyle bir aforizma gözüme ilişti:

dilbilim iki yüzü olan bi niceliktir ki : iki yandan görünen bir JANUS başıdır. İki yana doğru da etkisi vardır :

dışarıya : anlatımın tözüne , içeriye : içeriğin tözüne göre gösterir etkisini ...

Tesadüfe bakınız ki ben de janustum, sanırım o anda kaderimi belirledim, ilgilenmek istediğim alan beynimde oluşmuş oldu. Saçma değil mi, ama hayır, hayat bu denli inceliklerle dolu... Sanırım herkesin aradığı şey bu.. bir işaret.. yaşamaya dair.. bunu hatırlayarak işaretlerimi belirginleştiriyorum ben de...

bir de diğer şeylerde bulabilsem. kaçsam uzaklara .. kaçsak beraber.. yeşille mavi arası bir yere...

sıkılmak üzereyim!

sing with me :

isyanım yok can acıtana
benim derdim başka
uzaktaa bir yerde

...

yetişmez ki elleri uzansa.

Hiç yorum yok: