6 Şubat 2010 Cumartesi

Yalnız kalsın dediğin birine

Sürümcemede şeylerden oldum olası sıkılmışımdır. Sen serin kalmak isterken birinin yalnızlığı seçmek istediğini de öğrenmek oldukça hoş!
Nedir peki yalnızlık? Mesela şu an evde muhabbetin dibine vurduk ve sabah 5 suları ama ben önümdeki bu sayfayla paylaşmayı tercih ediyorum düşüncelerimi? Ben şimdi yalnız mıyım?

Ya da birbirine bağlı hissederken yine düşüncelerim bana kalmaycak mı? Aslında paylaştığım o an! Ben değilim. Düşüncelerim duygularım değil. Kendi kendini deneyimliyorsun aslında. Bu konu hakkında böyle düşünüyormuşum diyorsun. Buna bu duyguyu besliyormuşum diyorsun. Sevmek ne peki? Emek gördüğün yere meyletmek.

Ayrılık? Yalnız kalma istemi. Neyden yalnız kalıyorsun. Kendinden... Huzur istemen kendine tahammül edememen.

Bunları neden düşünüyorum ki? Ne için?
Yine bir şey çözümledim. Nedenlerin bazı sonuçları doğurması durumu ve durumların senin davranışlarını değiştirmen gerektiğinin sinyallerini vermesi..

Eee kızım ama sen busun. Bu senin istemin. Gücün. Düşüncen. Başka bir güneşe yine parlarsın ve parladıkça kendi ışığını görürsün!!
Ölene dek ya da yaşayana...

Hiç yorum yok: